Home Kaya Muda Alahai… Senangnya Kena Tipu

Alahai… Senangnya Kena Tipu

217

Kesian kesian kesian (sambil menggelengkan kepala)

Asal janji pulangan lumayan je mesti kena kencing kan?

Hahaha… mana ada cara untuk berjaya dengan jalan mudah.

Takkan ada orang dalam dunia yang akan bantu anda untuk hidup senang lenang dengan bergoyang kaki, kemudian mereka yang buat semua kerja. Tak ada siapa gila nak buat macam tu lah.

Kalau ada yang nak tolong tu mesti dia ada kepentingan jugak.

Jangan lah terpedaya lagi. OK?

SHARE
Ingin tahu lebih lanjut tentang saya? Klik di bawah: http://www.kayamuda.com/aboutme/

LEAVE A REPLY